وبلاگicon
azərbaycan səsı|ندای آذربایجان

وبسايت خبري تحليلي نداي آذربايجان

آخرين مطالب
پیست اسکی سهند تبریز با دو تله اسکی در اختیار علاقمندان قرار می گیرد

معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقیمعاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: پست اسکی سهند تبریز زمستان امسال با دو تله اسکی آماده حضور اسکی بازان از سراسر کشور است.

اکبر فرج اللهی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته و طبق قولی که به جامعه اسکی داده بودیم تله اسکی دوم پیست برای زمستان 93 در اختیار اسکی بازان استان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: راه اندازی تله اسکی دوم، آشیانه برف کوب، توسعه و تقویت برق، گاز و شبکه آب رسانی از جمله اقداماتی است که در این پیست انجام شده و علاقمندان به اسکی امسال با امکانات بیشتر در این پیست اسکی خواهند کرد.

فرج اللهی، اسکی آذربایجان شرقی را یکی از مستعدترین رشته های وزرشی در کشور دانست و گفت: اسکی استان با برخورداری از دو پیست، از دیرباز یکی از پیشروهای این رشته در کشور بوده و به لحاظ زیرساخت های مناسب و کوهستانی بودن منطقه توانایی تبدیل شدن به مراکز استعدادیابی در کشور و منطقه را دارد.

وی در خصوص حمایت از برنامه های پیش روی هیات اسکی گفت: هیات اسکی استان از سال 92 حرکت های بنیادی و خوبی را آغاز کرده و در گام نخست نیازهای سخت افزاری پیست سهند را برطرف کرده است.

فرج اللهی اضافه کرد: استعدادیابی نیز از اولویت های بعدی این هیات خواهد بود و در این راستا اداره کل ورزش و جوانان استان در پایگاه قهرمانی و استعدادیابی، دستگاه های ورزشی ویژه این رشته را خریداری کرده تا استعدادها و قهرمانان در این پایگاه زیر نظر کارشناسان مجرب آموزش های لازم را فراگیرند.

وی گفت: ایجاد زیرساخت ها و پیست های دیگر در استان و برگزاری اردوهای تیم ملی و ایجاد مرکز استعدادیابی شمالغرب کشور از مهمترین برنامه های پیش روی هیات است.

فرج اللهی گفت: این ظرفیت در اسکی و زیرساخت های این رشته در استان وجود دارد که علاوه بر تامین نیازهای ورزشی اسکی بازان استان، پذیرای اسکی بازان دیگر استان ها و حتی کشورهای همسایه باشد.

وی همچنین از مسوولان هیات اسکی استان خواست تا شرایط را برای حضور تیمی از استان در مسابقات کشوری و همچنین معرفی اسکی باز ملی پوش فراهم کند.


ندای آذربایجان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: